2D-ből 3D-be konvertálni egy filmet olcsóbb mint 3D-ben leforgatni. Nem kell bonyolult kamera rendszereket használni, nem kell bonyolult utómunkálatokkal foglalkozni.

Az FDS megalkotta azt a speciális konvertálási technológiát aminek segítségével valós 3D mozit lehet készíteni 2D-s forrásból.

Technológiánk többlépcsős ugyanis minden 2D-s anyagban ott rejtőzik a 3D-s információ. A konvertálás egyik kulcsa a mozgásban a terek meghatározásában, valamint az élességben rejlik és ezért is a mi technológiánk különbözik minden eddig ismert eljárástól, ugyanis a mozi konvertálás nagyon bonyolult dolog valós időben (real-time) ez még nem oldható meg tökéletesre. Miért? Mert a kamera nem egy helyben áll hanem mozog jobbra, balra, föl, le stb.. valamint forog és zoomol és erre semmilyen algoritmus nem létezik.

Technológiánk alap pillére, hogy a mozgó vektorokat és széleket megkeressük, majd a fényeket, színeket és a mélységeket… majd ebből elkészítjük a CODE fájlt képkockánként és ennek a CODE-nak a segítségével az FDS által kifejlesztett SLI CUDA processzorokat használó FDS-CineRender-FX rendszeren rendereljük ki természetesen képkockánként a jobb és bal szem számára a 3D-s anyagot. Az FDS-CineRender-FX egy intelligens eljárás melynek eredményeként a mozgások folyamatosak lesznek (nem lesz darabos, szaggatott) eltűnnek az átfedések azaz ghost-ok és a rések (gap-ek) pedig tökéletesen ki vannak töltve. A képen belüli formák, tárgyak és természetesen az emberek is 3D-be konvertálódnak a 3D-n belül, azaz senki nem lesz lapos és egysíkú.

Egy képkockán belül több mint 100 nagyobb vagy kisebb objektumot tudunk kezelni több mint 100 síkon (layer). Technológiánk révén nemcsak a vászon mögött hanem a vászon előtt is képesek vagyunk effektek elkészítésére, azaz robbanások, tűz , víz stb…(amelyek a kamera irányába mozognak) vagy tárgyakat alakzatokat a vászon síkjából kiemelni.

Technológiánk az emberi szemhez hasonlóan a 20 mm-es parallaxot használja, ami a normál 6.5 cm-es szemtávolságnak felel meg, mert ez egy természetes az emberi látáshoz hasonló mélységérzetet ad, melyet agyunk kompenzál ki tökéletesre. Természetesen extrém 3D hatás elérése is lehetséges ilyenkor nagyobb parallaxot használunk.

Összefoglalva a mi technológiánkkal készült konvertálásnál a szem nem fárad el, valamint nem okoz fejfájást a természetes mélység élmény miatt, a mozgások egyenletesek lesznek, a tárgyak az emberek arca, ruhája stb is térben van és nem síkban.

Ezt a szolgáltatást ajánljuk filmkészítőknek, producereknek komplett filmek vagy film részletek, valamint reklámügynökségek részére mozireklámok, prezentációk 3D-be konvertálására.

2 eljárásunk van, az egyik algoritmus mozifilmek a másik animációk konvertálására lett kifejlesztve.

Egy átlagos 2K-s 90 perces mozifilm 3D-be konvertálási ideje (összetettségétől függően) Hollywoodi minőségben 3-6 hónap, ugyanez rajzfilmeknél 2-4 hónapot vesz igénybe.

Árajánlatért és konkrét elkészítési időért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.